رادیو تهران مسابقه داستانک نویسی و داستانک خوانی برگزار می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۴۶۳۰
رادیو تهران مسابقه داستانک نویسی و داستانک خوانی برگزار می‌کند
مسابقه داستانک نویسی و داستانک خوانی به همت فضای مجازی رادیو تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ مسابقه داستانک نویسی و داستانک خوانی «کرونا داستان می‌شود» به همت فضای مجازی رادیو تهران برگزار می‌شود.

رادیو تهران در راستای ترویج فرهنگ خلق آثار مکتوب ادبی و تبلور «حرمت قلم» در میان اقشار مختلف جامعه، همچنین به منظور ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تولید و انتشار آثار ادبی به ویژه در میان نسل جوان و همچنین اهمیت ثبت ادبی تاثیر فراوان ویروس کرونا بر زندگی افراد در سرتاسر دنیا، رادیو تهران نخستین مسابقه داستانک نویسی و داستانک خوانی را با عنوان «کرونا داستان می‌شود» برگزار می‌کند.

این مسابقه در دو بخش عمومی«داستانک‌نویسی» و ویژه «داستانک‌خوانی» با موضوع «کرونا» و به صورت عمومی برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش «کرونا داستان می‌شود» پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران بارگذاری کرده و در صورت نیاز ویرایش کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان مردادماه ۹۹ خواهد بود که پس از آن گروه داوری طی یک ماه اسامی سه نفر در بخش داستانک نویسی و سه نفر در بخش داستانک خوانی را اعلام خواهد کرد.

با توجه به اینکه هدف اصلی برگزاری جشنواره، مشارکت عمومی و ترویج فرهنگ مطالعه و داستان نویسی است، از بین تمامی شرکت کنندگان (به جز رتبه‌های برتر بخش‌ها) به قید قرعه ۱۴ نفر، در کارگاه داستان نویسی با حضور داستان نویسان برتر شرکت خواهند کرد.

علاقه‌مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت و شرایط و ضوابط مربوط به آن و همچنین جوایز ویژه این مسابقه به بخش فراخوان «کرونا داستان می‌شود» در صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران مراجعه کنند.

مخاطبان در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما خواهند بود.

همچنین شنوندگان از سراسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز