ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در رادیو ایران

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۹۹۷۷
ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در رادیو ایران
رادیو ایران در آستانه سالروز شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) ویژه برنامه های مختلفی را تقدیم می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، از  پنج شنبه ۶ شهریور ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا ، در رادیو ایران آغاز می شود.

«به نام عشق» با موضوع سبک زندگی حسینی بر مبنای دو شخصیت محوری حضرت علی اکبر(ع) و حضرت عباس(ع) به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی و فاطمه حاتمی  پنج شنبه  ۶ و جمعه ۷ شهریور ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.

«عشق است و آتش و خون» از پنج شنبه ۶ شهریور با محور موضوعی «سبک زندگی حسینی» و «سیرۂ حسینی» به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای  حامد نجم الهدی و مهرناز فقیهی  بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰پخش می شود.

«در حوالی عطش»  با موضوع شخصیت حضرت عباس(ع) در واقعه عاشورا و یاد و نام ایشان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۸و ۹ شهریور ساعت ۹:۰۰ از رادیو پخش می شود.

«اینجا کربلاست» روز تاسوعا و عاشورا با موضوع قرآن ناطق ، به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای مهدی طهماسبی و حسن همایی ساعت۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«راز نام ها» روایت نام و زندگی حضرت عباس(ع)  که در روز تاسوعا ساعت ۱۴:۴۰ پخش می شود.

«عقیق»  انعکاس مراسم عزاداری در بیت رهبر انقلاب اسلامی  از شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ به تهیه کنندگی وحید بیات پخش می شود.

«دور عاشقان»  با موضوع سبک زندگی حسینی تا نهضت کمک مومنانه و پویش همدلی به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای ایمان ساکی از شنبه ۸ شهریور بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ پخش می شود.

«بر پرده عشاق»  تفکر در گفت و گو هایی است که در سپاه امام حسین (ع) و سپاه مقابل ایشان انجام میشود. این برنامه روز عاشورای حسینی ساعت ۱۴:۴۰ پخش می شود.

«روایت سرخ»  در روز عاشورای حسینی  با موضوع بررسی نهضت عاشورا و استمرار و ادامه آن نهضت توسط  ائمه اطهار یکشنبه،۹ شهریور از ساعت ۱۵:۳۰پخش می شود.

«وادی طف» با موضوع نقش زنان و همسران و دختران کربلا در واقعه عاشورا  در روز عاشورای حسینی بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو پخش می شود.

 

نظر شما