با پاندمی کرونا در جهان؛

جشنواره فیلم‌های زیست‌محیطی صربستان آنلاین شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۰۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷۵
جشنواره فیلم‌های زیست‌محیطی صربستان آنلاین شد
جشنواره فیلم‌های زیست محیطی-گردشگری سیلا فست (SILAFEST) صربستان، امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جشنواره فیلم‌های زیست محیطی-گردشگری سیلا فست (SILAFEST) که همه ساله در اوایل شهریور ماه با حضور و شرکت ده‌ها کارگردان و متخصصین زیست محیطی برگزار می‌شد، امسال با توجه به شرایط اضطراری به علت شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا و رعایت مسائل ایمنی به منظور جلوگیری از گسترش بیماری، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در این جشنواره از میان ۱۹۶ اثر رسیده به جشنواره از اقصی نقاط دنیا، ۵۴ فیلم انتخاب و در کانال یوتوب آن برای علاقمندان پخش خواهد شد. فیلم‌های منتخب این دوره توسط کمیته ویژه امتیازدهی شده و برای بینندگان فضای مجازی اکران خواهد گردید و برندگان جشنواره نیز توسط هیأت داوران به ریاست جولیان مکدونالد از انگلستان، برنده جایزه ویژه جشنواره در سال گذشته، انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گفته رایزن فرهنگی ایران در صربستان، جشنواره سیلا فست بخشی از زنجیره فستیوال‌های CIFFT (کمیته بین المللی جشنواره‌های فیلم گردشگری) است که تحت حمایت سازمان گردشگری جهانی (UNWTO) فعالیت می‌کند.

حامیان اصلی جشنواره امسال را شهرداری منطقه گردشگری ولیکو گرادیشته، وزارت بازرگانی و گردشگری صربستان، سازمان گردشگری صربستان و دانشکده عالی گردشگری بلگراد، تشکیل می‌دهند.

در جشنواره سال گذشته ۲۰۱۹ فیلم مستند ایرانی «زیستن» اثر پیام شادنیا، به عنوان بهترین فیلم جشنواره رأی متفق داوران مسابقه را جذب و دو جایزه برتر جشنواره (بهترین فیلم زیست محیطی و بهترین پیام انسانی) را به خود اختصاص داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز