«زمین گرم» مکمل تریلوژی برادرانه است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۱۶۰۵
«زمین گرم» مکمل تریلوژی برادرانه است
«زمین گرم» اولین ساخته سعید نعمت الله در کسوت کارگردانی از امشب ماه ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و رسانه خبرگزاری برنا، نعمت الله مضمون کارهای خود را برگرفته از جامعه پیرامون خود می داند و این کاراکترها را در اطراف خود جستجو می کند. این افراد در فضای داستان ها حالتی سورئال به خود می گیرند و به نوعی در شخصیت آنها غلو می شود.

نویسنده دو سریال «جراحت» و «برادر جان» مخاطب میلیونی تلویزیون را می شناسد و شاید به همین دلیل در مورد هر یک از دیالوگ هایش تامل می کند.

سریال «زمین گرم» به گفته خود سعید نعمت الله تکمیل کننده تریلوژی برادر در فضای خانوادگی و با لحنی متفاوت نسبت به دو سریال «جراحت» و «برادر جان» که فصل های پیشین این تریلوژی محسوب می شوند، نگارش شده است.

گفتنی است مجموعه «زمین گرم» روایتی از دو برادر است که بعد از سال‌ها بی‌خبری از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند.

مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال در «زمین گرم» بازی کرده اند.

سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز