«مرگ در کلوزآپ» در هنر گستر حیایی ؛

«زندگی در لانگ شات» روی صحنه می آید

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۲۰۸۳
«زندگی در لانگ شات» روی صحنه می آید
نمایش «زندگی در لانگ شات» یا «مرگ در کلوزآپ» از دوازدهم شهریور ماه در هنر گستر حیایی اجرا می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نویسندگان این کار محمدرضا ملکی و جواد خورشا و کارگردان محمدرضا مالکی است که خرید بلیت از تیوال امکان پذیر است.

محمدرضا مالکی از فردا (12 شهریور ماه) نمایش «زندگی در لانگ‌شات یا مرگ در کلوزاپ» را در سالن تئاتر آموزشگاه امین حیایی اجرا می‌کند.

این نمایش قصه رضاست؛ یک عاشق سینما که در خیاط خانه‌ای کار می‌کند و بعد از مدت‌ها فراخوانی برای آزمون بازیگری به دستش می‌رسد و متوجه می‌شود این فراخوان از سوی یکی از دوستان دوره کودکی‌اش منتشر شده که حالا تهیه‌کننده سینما شده ولی رضا همچنان یک هنرور است... او در آزمون شرکت می‌کند و این آغاز ماجراست...

نمایش«زندگی در لانگ‌شات یا مرگ در کلوزاپ» اولین نمایشی است که به طور رسمی و با بلیت فروشی در سامانه‌های فروش بلیت در این سالن اجرا می‌شود و نخستین اجرای رسمی آن محسوب می‌شود.

متن این نمایش نوشته مشترکی از محمدرضا مالکی و جواد خورشاست که با بازی و کارگردانی مالکی روی صحنه می‌رود. دیگر گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:

طراح هنری: سینا ییلاق بیگی، دستیار کارگردان: محمد حسین درباغی فرد، منشی صحنه: رویا ریخته ‌گرها، عکاس:  پرتو جغتایی، طراح گرافیک:محمد شمس، ضبط و طراحی نریشن: عرفان یزدی، ساخت ویدئو: میثم شاه حسینی.

این اثر نمایشی از فردا ( 12 شهریور ماه) هر شب راس ساعت 19 و سی دقیقه در سالن آموزشگاه امین حیایی به نشانی: میرداماد،خیابان شاه نظری، خیابان نازآفرین، مجمتع پویا، طبقه سوم به صحنه می‌رود و بلیت آن در سایت تیوال به فروش می‌رسد.

 

 

نظر شما