در مصلای نماز جمعه دانشگاه تهران؛

نمایش «افلاکیان» اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۲۰۹۶
نمایش «افلاکیان»  اجرا می‌شود
نمایش سریالی «افلاکیان» تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری خوزستان به مدت پنج روز در مصلای نماز جمعه دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نمایش سریالی «افلاکیان» تولید مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری خوزستان و به میزبانی هیئات دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به مدت پنج روز در مصلای نماز جمعه دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

این نمایش به نویسندگی سید محمدمصطفی موتورچی، کارگردانی مشترک آرش ساربان و حسین گلچین، طراحی آرش سازبان و روایتگری و نقالی مرشد محسن میرزاعلی تهیه شده و ۵۵ هنرمند تعزیه استان خوزستان در آن ایفای نقش می‌کنند.

نمایش‌هایی که قرار است اجرا شود، یک نمایش چندرسانه‌ای است که تعزیه نقالی، پرده‌خوانی و سینما آرت و انیمیشن است که برای اولین بار در کشور توسط هنرمندان خوزستان انجام می‌شود.

این نمایش یک اثر سریالی است که در پنج قسمت متفاوت از روز تاسوعا آغاز شده و با موضوعات حضرت عباس، امام حسین (ع)، یاران امام حسین (ع)، حضرت علی‌اکبر و قاسم‌بن‌الحسن (ع) و حضرت زینب (س) اجرا می‌شود.

نمایش افلاکیان در روز تاسوعا و عاشورا (۸ و ۹ شهریورماه) ساعت ۱۰:۴۵ صبح اجرا شده و روز‌های (۱۰، ۱۱ و ۱۲ شهریورماه) بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز