با پخش شعرخوانی در روزهای تاسوعا و عاشورا؛

تقدیر رهبری از اشعار عاشورایی «رندان تشنه لب»

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۲۵۹۰
تقدیر رهبری از اشعار عاشورایی «رندان تشنه لب»
شاعران برنامه شعر خوانی « رندان تشنه لب» که در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه 4 رسانه ملی پخش شد، مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه که به همت «دفتر طنز» و موسسه «سپهر سوره هنر» حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزارشد، 13 نفر از شاعران مطرح کشور به خواندن اشعاری متناسب با حماسه حسینی پرداختند که «امید مهدی نژاد» و «سعید بیابانکی» از شاعران حاضر در این برنامه از تماس دفتر مقام معظم رهبری و ابلاغ پیام تشکر ایشان خبر دادند. 

محفل شعر خوانی« درحلقه رندان» که اولین یکشنبه های هرماه در حوزه هنری انقلاب  اسلامی برگزار و اشعار شاعران طنزپرداز در آن خوانده می شود، هر ساله با فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان با عنوان «رندان تشنه لب» برگزار شده و در آن اشعاری در وصف این حماسه بزرگ، خوانده می شود.

در برنامه شب شعر« رندان تشنه لب» در محرم امسال، یوسفعلی میرشکاک، سعید بیابانکی، محمد حسین مهدویان، سید جواد میرصفی، عباس احمدی، شهرام شکیبا، امید مهدی نژاد، ناصر فیض، احمد بابایی، احمد علوی، محمد حبیبی کسبی ، هادی جانفدا وعلی داودی، اشعار عاشورایی خود را خواندند که این برنامه شعرخوانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه 4 پخش شد.

روز گذشته امید مهدی نژاد و سعید بیابانکی از تماس دفتر مقام معظم رهبری و ابلاغ پیام تشکرایشان به خاطر سرودن اشعار عاشورایی‌ای که در برنامه «رندان تشنه لب » خوانده بودند، خبر دادند.

 

نظر شما