هر روز یک خاطره،یک مستند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۳۷۵۷
هر روز یک خاطره،یک مستند
به مناسبت چهلمین سالگرد 8 سال دفاع مقدس هر روز یک مستند با روایتی از وقایع دوران جنگ پخش می شود.

به گزارشگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند های بهنام سی سال بعد، رزم آهنگ ، خیالی که حقیقت نداشت و یک روز دیرتر یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 30 : 9 دقیقه از این شبکه پخش می شود.

مستند بهنام سی سال بعد که فردا یکشنبه از این شبکه پخش می شود، روایتی است از یکی از کوچک ترین شهدای دوران دفاع مقدس، شهید بهنام محمدی که در سن 13 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

داستان زندگی این شهیدتوسط دو تن از همرزمان او در 32 دقیقه بازخوانی می شود.

مستند رزم آهنگ که محمد جواد رجب بیگی کارگردانی آن را بر عهده داشته است هم  که روز دوشنبه پخش می شود روند تهیه و ساخت رزم آهنگ های دوران انقلاب و بعد از آن یادآوری می کند .

مستند خیالی که حقیقت نداشت، از دیگر مستندهای این هفته است که روز سه شنبه ساعت 30 : 9 دقیقه پخش می شود، این مستند نگاهی دارد به  زندگی سردار علی مسجدیان از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس این مستند مجموعه ای از مصاحبه های سرداران و فرماندهان دفاع مقدس درباره شخصیت سردار علی مسجدیان است.

یک روز دیرتر به کارگردانی امیرداسارگر هم که چهارشنبه پخش می شود داستان دو دوست است که پس از شرکت در آزمون سراسری عازم جبهه می شوند. این مستند قصه زندگی علی و امیر را در آستانه عملیات کربلای 5 را به تصویر می کشد.

قرار است در هفته آینده هم هر روز مستندهای دیگری درباره دفاع مقدس از شبکه یک پخش شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز