شبکه سحر بررسی می کند؛

سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به ترکیه

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۳۸۴۶
سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به ترکیه
زوایای مختلف سفر نیچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به ترکیه در برنامه امشب «شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در پی سفر نیچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق به ترکیه ابعاد و زوایای مختلف این سفر توسط هوشنگ شیخی کارشناس مسائل سیاسی حاضر در استودیو بررسی و نقد خواهد شد. 

مواضع اقلیم کردستان عراق در خصوص حملات هوایی و زمینی ترکیه به اقلیم، سطحی فعلی روابط سیاسی آنکارا و اربیل و اهمیت دروازه مرزی آواکوی برای ترک ها از موضوعات مورد بررسی خواهد بود.

همچنین دورنمای آینده روابط نفتی و گازی آنکارا و اربیل و نگرش بغداد به این موضوع، موانع روابط اقتصادی دوسویه و مشکلات پیش روی آن، زمینه های همکاری سه جانبه امنیتی اربیل، آنکارا و بغداد در مورد پ .ک . ک و پیش بینی ها از آینده روابط اقلیم کردستان از جمله مباحث مهم دیگری است که به آن پرداخته خواهد شد. 

«شبانه سیاسی» به تهیه کنندگی رستم نادری، دستیاری علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای رسول شیخکانلو، امشب 15شهریور ساعت 21:30 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز