رونمایی از مجموعه ۲۷ جلدی داستان های سواد مالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۴۲۰۲
رونمایی از مجموعه ۲۷ جلدی داستان های سواد مالی
۲۷ جلد کتاب داستان های آموزش سواد مالی ویژه دوم دبستان دوشنبه، هفدهم شهریورماه، ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور عفت شریعتی، شاعر، نویسنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر امید علی مسعودی، دانشیار و مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره، دکتر محمد مراد شیخی، رئیس مرکز آموزشهای عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران، دکتر محمد صادق افراسیابی؛ معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر کمیل رودی، مدیر آکادمی هوش مالی رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سواد مالی، مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌ها، گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که ارتقای آن، تدبیر مالی و در نتیجه رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت.

بنابراین گزارش در مجموعه ۲۷ جلدی داستان های سواد مالی که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است، مهارت های خرج و پس انداز، اعتبار و بدهی، کاریابی و درآمد، سرمایه گذاری، ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان آموزش داده میشود.

علاقه مندان میتوانند ویدئوی مراسم رونمایی از مجموعه ۲۷ جلدی داستان های سواد مالی با اجرای دکتر زهرا رضائیان، دکترای فلسفه و مدرس دانشگاه را از طریق صفحه اینستاگرام آکادمی هوش مالی به نشانی https://www.instagram.com/fintelligence.ir و صفحه آپارات فرهنگسرای سرو به نشانی https://www.aparat.com/farhangsarasarv مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است پیش از این مجموعه ۱۷ جلدی داستان های سواد مالی به همت آکادمی هوش مالی در سال ۱۳۹۷ در باغ کتاب تهران رونمایی و روانه بازار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز