از بازگشایی مدارس در بحران کرونا تا بررسی آخرین اخبار این ویروس این هفته در «طبیب»

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۴۲۰۳
از بازگشایی مدارس در بحران کرونا تا بررسی آخرین اخبار این ویروس این هفته در «طبیب»
برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راههای پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه طبیب دیروز شنبه ۱۵ شهریورماه میزبان متخصص طب ایرانی بود و به موضوع  مشکلات گوارشی و پیشگیری از آن با اصلاح سبک زندگی پرداخت.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند امروز یکشنبه‌ ۱۶ شهریور ماه میزبان متخصص بیماریهای عفونی بوده و موضوع بازگشایی مدارس در شرایط کرونا را مرور خواهد کرد و پزشک متخصص گوارش و کبد با موضوع پیشگیری از سوئ هاضمه در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه متخصص طب ایرانی با موضوع  پاسخگویی به سوالات مردم در طب ایرانی و همچنین پزشک فیزیوتراپیست با موضوع درد کمر و ‌پیشگیری از آن مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۱۸ شهریورماه پذیرای دکتر مردانی متخصص عفونی با موضوع پیشگیری از ترس در شرایط کرونایی و پزشک متخصص پادرمانی با موضوع زخم پای دیابتی در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه میزبان دکتر دندانپزشک با موضوع  پیشگیری از پوسیدگی دندان و همچنین متخصص عفونی با موضوع   اخرین اخبار کرونا آن خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز