کاری از مرکز مستند سوره حوزه هنری؛

«غلامعلی»، روایت طلبه جهادی در بحران کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۴۴۲۷
«غلامعلی»، روایت  طلبه جهادی در بحران کرونا
مستند «غلامعلی» به تهیه کنندگی سعید صفار و کارگردانی مصطفی فتاحی چهارشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سعید صفار، در رابطه با موضوع این مستند گفت: «غلامعلی» روایت یک طلبه جهادی است که در بحران کرونا و درگیری شدید استان قم با این بیماری به ناچار مراسم عروسی خود را برگزار نمی‌کند و با اختیار و علاقه خود همراه با همسرش وارد بیمارستان‌های قم شده و اقدام به فعالیت‌های جهادی و کمک به کادر درمانی می‌کند.

وی تصریح کرد: سوژه مستند ما طی چند ماه درگیری کشور به شکل‌های مختلف اقداماتی را انجام می‌دهد که ما آن را در این مدت زمان به تصویر کشیده‌ایم و البته او همچنان در این عرصه در حال خدمت‌رسانی است.

تهیه کننده مستند «غلامعلی» اظهار داشت: برای ساخت این مستند شرایط خاصی را پشت سر گذاشتیم، چراکه ضبط در بیمارستان‌ها دچار مشکلاتی می‌شد که کار را سخت می‌کرد و از طرف دیگر سلامت گروه فیلم ساز نیز از اولویت‌های ما بود. به هر حال باید گفت تولید مستند در شرایط فعلی یک نوع مستند سازی در بحران است و تجربه‌ای تازه برای ما بود.

این تهیه کننده مستندساز در پایان با اشاره به حمایت مرکز مستند سوره حوزه هنری از این مستند گفت: به اعتقاد توجه به تولید آثار در رابطه با بحران کرونا نباید رها شود و همان طور که این ویروس همچنان در حال پیش روی هست باید نسبت به فعالیت‌ها و اقدامات جهادی افرادی هم چون غلامعلی سخن بگوییم و بی شک نمونه‌های بسیاری هم چون او وجود دارند که امیدوارم با حمایت نهادهای متولی تولید مستند در کشور شاهد آثار دیگری نیز باشیم.

 

 

نظر شما