«هشتگ» های داغ در شبکه العالم بررسی می شود؛

استمرار خشم مردم مصر از فساد حکومت السیسی

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۵۶۴۱
استمرار خشم مردم مصر از فساد حکومت السیسی
ادامه اعتراضات و خشم مردم مصر نسبت به فساد حکومت السیسی و هشتگ های مربوط به آن در شبکه های اجتماعی مصر در این برنامه از «هاشتاغ»(هشتگ) شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در پی استمرار خشم مردم مصر از فساد حکومت، هشتگ کاربران شبکه های اجتماعی مصر تحت عنوان؛ «خشمگین شو ای مصر» و «20 سپتامبر بیا» که بیانگر خشم آنان از دولت السیسی است، در برنامه امشب «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد.

در این خصوص بیان خواهد شد که آنان خواستار رفتن عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و رژیم سرکوبگر وی به خاطر گسترش فقر و نقض حقوق بشر شدند و سیاست های وی را که با استفاده از سرکوب و پول کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و حمایت آمریکا به قدرت رسیده است ،محکوم کردند. 

همچنین گفته می شود کاربران مصری در این هشتگ تصاویری از رنج مردم مصر و انهدام خانه های آنان توسط نیروهای السیسی را منتشر کرده اند.

هشدار اتحادیه اروپا به صربستان درباره انتقال سفارت به قدس هشتگ پر بازدید دیگری است که در این برنامه به آن نیز اشاره خواهد شد.

در این برنامه گفته می شود پس از اقدام مغایر و ضد اخلاقی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در زمینه گنجاندن بندی در توافقنامه حل اختلافات بلگراد و پریشتینا مبنی بر انتقال سفارت صربستان از تل آویو به قدس، اتحادیه اروپا به صربستان نسبت به انتقال سفارت این کشور هشدار داده است . 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 18 شهریور ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز