«هاشتاغ» بررسی می کند؛

خواب ترامپ برای خاورمیانه

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۷۳۵۳
خواب ترامپ  برای خاورمیانه
بازتاب اعلام میزبانی کاخ سفید برای امضای توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بازتاب اعلام ترامپ مبنی بر پیوستن بحرین به قرارداد سازش با رژیم صهیونیستی و بازتاب آن و نیز تلاش وی برای مجاب کردن سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس جهت علنی کردن روابط خود با رژیم صهیونیستی در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

در این برنامه بیان خواهد شد که ترامپ پنجشنبه شب اعلام کرده است که «هفته آینده در کاخ سفید، مراسمی برای امضای توافق میان امارات و اسرائیل خواهند داشت و ممکن است یک کشور دیگر به آن ملحق شود. همچنین اضافه کرده است که کشورهای دیگری نیز هستند که به این روند خواهند پیوست.»

کتاب جدید روزنامه نگار آمریکایی در مورد ترامپ، هشتگ پر بازدید دیگری است که به آن نیز پرداخته خواهد شد.

در این خصوص اشاره خواهد شد که  باب بوودوارد در کتاب تازه اش به نام «خشم» می گوید؛ «چگونه برخی متحدان ترامپ تلاش کردند سیاست خارجی کودکانه اش را مهار کنند که در برخی مواقع موفق شدند و در برخی دیگر، ناموفق»

قابل ذکر است کتاب «خشم»، دومین کتابی است که باب وودوارد درباره ریاست جمهوری ترامپ منتشر می کند. 

 او یک خبرنگار پژوهشی کهنه کار است که به خاطر افشای رسوایی واترگیت در زمان ریچارد نیکسون به شهرت رسیده است.

همچنین بیان خواهد شد که وی برای نوشتن این کتاب، هیجده بار با ترامپ مصاحبه کرد و گفت و گوهای مفصلی هم با گراهام و بسیاری از دستیاران رییس جمهوری داشت.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 22 شهریور ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما