بررسی اعتراضات به امضای توافق ننگین در کاخ سفید

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۹۵۶۲
بررسی اعتراضات به امضای توافق ننگین در کاخ سفید
خیانت بحرین و امارات به آرمان فلسطین و پیش بینی ها از پیوستن عربستان به این توافق سازش با رژیم صهیونیستی در میزگرد سیاسی «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر به نقد کشیده می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه امشب «انداز جهان» نگاهی به توافقنامه ننگین سازش امارات و بحرین کخ تا چندی دیگر عربستان هم به آن ملحق خواهد شد، با حضور غلام عباس حیدری؛ کارشناس سیاسی و کارشناسان تلفنی دیگر واکاوی خواهد شد.

اعتراضات سراسری در جهان و تظاهرات های انجام شده در مقابل کاخ سفید همزمان با امضای این قرارداد، واکنش های جهانی از اظهارات سران مقاومت گرفته تا بزرگان و نخبگان جهان اسلام و همچنین اخبار حواشی این توافق در رسانه های هند، پاکستان، ایران و جهان اسلام از موضوعات مهم مورد بررسی دراین برنامه خواهد بود.

در این رابطه کارشناسان بر اصل مقاومت و پایداری در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان تنها راه حل مسئله فلسطین برای نگهداری از آرمان 70 سال مقاومت و حفظ خون شهدای این راه تاکید خواهند کرد.

«انداز جهان» به تهیه کنندگی علیرضا مهدوی و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت امشب 26 شهریور ساعت 20:30 به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز