به دلیل شیوع کرونا همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه نیروی هوایی به قاب تلویزیون می آید

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۰۵۳۶
نمایشگاه نیروی هوایی به قاب تلویزیون می آید
مردم می‌توانند امسال نمایشگاه تجهیزات نیروی هوایی را از طریق صداوسیما و یا فضاهای مجازی ببینند.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: امروز در مرزهای تکنولوژی حرکت می‌کنیم و آماده‌ایم که اگر دشمن خطا کند پاسخ کوبنده‌ای بهشان بدهیم.

امیر سرتیپ هادیان در برنامه یه روز تازه گفت: امسال در راستای سیاست‌های کلان نظام و با توجه به مصادف شدن با چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس بنا‌بر تدبیر ستادکل نیروهای مسلح برنامه‌های خاصی پیش‌بینی شده است اما با توجه به اینکه چند ماهی است درگیر بیماری کرونا هستیم گوشه‌ای از نمایشگاه نیروی هوایی را اکنون در تصویر می‌بینید. اینها تجهیزاتی هستند که در دفاع‌مقدس مورد استفاده قرار گرفتند و امسال به خاطر کرونا نمایشگاه متفاوت شده و به جای حضور مردم در این نمایشگاه مردم می‌توانند نمایشگاه را از طریق صداوسیما و یا فضاهای مجازی ببینند. 

وی افزود: یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی می‌داریم و تلاش می‌کنیم گوشه‌ای از این رشادت‌ها را به سمع و نظر مردم برسانیم. مردم در هفته گذشته شاهد برگزاری رزمایش ذوالفقار 99 بودند و آنچه مسلم است در مجموع وضعیت نیروهای مسلح در آمادگی خیلی خوب و بسیار متفاوت است. امروز نقطه عطفی در قدرت نرم ما هم به وجود آمده و آمادگی رزمی و بازدارندگی راهبردی‌مان هم عالی است چه در سپاه و چه در ارتش و نیروهای چهارگانه و در نیروی هوایی با تلاش مخترعین، پیشکسوتان، شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک پیشکسوتان و جهادی‌ها دستاوردهای تسلیحاتی خوبی داریم که مردم عزیز بخشی از آن را در حوزه موشک و شبیه‌ساز و در حوزه ساخت هواپیمایی مانند هواپیمای کوثر و یاسین مشاهده کردند. اینها همه نشان از این است ما در مرز فناوری هستیم و به خوبی پیش می‌رویم.

امیر هادیان اضافه کرد: مردم مستحضر هستند تجهیزات نظامی به ویژه در مورد تجهیزات هوافضا، دریا، زمینی و هوایی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا به مرز استاندارد برسد و امروز خیلی شرایط خوب است. قطعا سابقه ما در دفاع‌مقدس گویای این امر است و به دشمن می‌گوید دچار اشتباهات محاسباتی نشوند و اگر خدایی نکرده کسی این خطا را کرد و چشم طمعی به آب و خاک کشورمان داشته باشد قطعا نیروهای مسلح در بالاترین حد آمادگی هستند و پاسخ می‌دهند.

برنامه یه روز تازه که کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود و این هفته به مناسبت هفته دفاع‌مقدس اجرای برنامه از پایگاه شهید لشگری مهرآباد انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز