شکلات تلخ و بررسی ورود مشاغل مختلف به دنیای اعتیاد!

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۱۵۲۳
شکلات تلخ و بررسی ورود مشاغل مختلف به دنیای اعتیاد!
برنامه شکلات تلخ با موضوع اعتیاد در گروه سنی نوجوان و چهره‌های شاخص اجتماعی این هفته روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه تلویزیونی با محوریت کودکان کار و خیابان و با موضوع اعتیاد در کودکان و نوجوانان و اتفاقاتی که باعث آسیب در این گروه سنی می‌شود تولید و به پخش خواهد رسید.

مجتبی احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی در این باره گفت: دوربین برنامه شکلات تلخ بعد از رصد گروه تحقیق برنامه به کوچه و خیابان هایی رسید که ماجرای مواد مخدر نه تنها آسیبی برای افراد و خانواده شان است که نگرانی اقشار مختلف جامعه را در بر دارد.

سن و سال ، شیوه آشنایی، داستان کوچه ها و خیابان های دنج، سن مختلف و کنار گذاشته شدن فرد درگیر از سوی خانواده ماجرایی است که نمی توان به راحتی در حوزه اعتیاد و ماندگاری آن نادیده گرفته شود.

احمدی در پایان گفت: تحقیقات  و بررسی ها نشان می دهد  جایگاه خانواده در انواع آسیب   از کودک کار تا اعتیاد برای گروه سنی مختلف و در اقشار متفاوت جامعه مهم و طلایی است و در ادامه نقش اعضای خانواده در قبال یکدیگر، جامعه اقوام، دوستان و اطرافیان و حس و حال روانی کودکان و نوجوانان متأثر از داستان استفاده از هرگونه مواد روانزا سرفصل‌های اصلی برنامه شکلات تلخ خواهد بود. 

برنامه شکلات تلخ با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 13:30 و یکشنبه و چهارشنبه حوالی 00:30 بامداد به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز