خاطره بازی با «مسافران مهتاب» / پخش «گفتنی های نمکی»

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۱۸۱۷
خاطره بازی با «مسافران مهتاب» / پخش «گفتنی های نمکی»
مستند «گفتنی‌های نمکی» با موضوع چگونگی ساخت فیلم «مسافران مهتاب» مهدی فخیم زاده برای نخستین بار از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «گفتنی‌های نمکی» به کارگردانی علی فروزان نژاد از تولیدات شبکه مستند سیماست و سه شنبه 1 مهر ساعت 22:30 پخش می‌شود.

این مستند در مورد چگونگی ساخت فیلم مسافران مهتاب است که توسط مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر فیلم روایت می شود، در این فیلم مهدی فخیم زاده در باره بازیگری کارگردانی و تولید این فیلم و سپس اکران آن در سینما و پخش آن در تلویزیون توضیح می دهد.

«مسافران مهتاب» یکی از فیلم های نوستالژیک دهه شصت است که مخاطبان سینما و تلویزیون از آن استقبال کردند و آن را در خاطرات تصویری خود ثبت کرده اند، این فیلم بر اساس یک سوژه مستند ساخته شده است و فخیم زاده زمانی زیادی صرف پژوهش این فیلم سینمایی کرده است.

فخیم زاده با فیلم «مسافران مهتاب» در سینمای ایران مطرح شد و بعدها هم آثار خوبی را برای سینما و تلویزیون تولید کرد؛ بخش مهمی از «گفتنی های نمکی» به خاطرات این کارگردان اختصاص دارد.

«گفتنی های نمکی» در موسسه سینمایی برگ سبز تولید شده است و از دیگر عوامل آن می توان به کارگردان:علی فروزان نژاد،

تدوین و صداگذاری زهره شیرخانی، مدیر تولید امیر ابوالفتحی، تصویربردار امیر امانزاده، صدابردار پشوتن طهماسبی و تهیه‌کننده نجمه اسدالهی اشاره کرد.

«گفتنی‌های نمکی» سه شنبه ساعت 22:30 و چهارشنبه ساعت 10:30 از شبکه مستند پخش می شود

 

نظر شما