«شیار ۱۴۳» دوبله کردی شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۳۲۱۰
«شیار ۱۴۳» دوبله کردی شد
با قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس فیلم فاخر «شیار 143» به کارگردانی نرگس آّبیار جمعه شب از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «شیار 143» در زمینه دفاع مقدس داستان مادری از روستای کرمان است که تنها دارایی ارزشمندش پسرش یوسف بوده و برای بزرگ کردن او مرارت های بسیاری را متحمل شده است.

در واقع این فیلم روایت جدیدی از دفاع مقدس است که داستان مادر شهیدی را تصویر می‎کند که عاشقانه انتظار بازگشت فرزندش را می کشد تا اینکه خبرهای خوبی برای او می رسد اما امتحان بزرگی هم در راه دارد و ...

قابل ذکر است فیلم « شیار۱۴۳ » مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته و ضمن استقبال طیف‌های مختلف مردم در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی حضور یافته و ۱۶ جایزه بین‌المللی نیز دریافت کرده است.

مریلا زارعی، سامان صفاری، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یدالله شادمانی و زهرا مرادی از نقش آفرینان این فیلم ارزشمند دفاع مقدس هستند.

تهیه کننده «شیار 143» محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی  بوده اند.

این فیلم سینمایی مدیریت دوبلاژ  محمد فریدونی و حضور جمعی از صداپیشگان کرد، دوبله کردی شده و قرار است جمعه چهارم مهر ساعت 18:15 به مدت 94 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش شود

 

نظر شما