«مکث»ی بر توانایی معلولان در تغییر دنیا

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۳۳۲۴
«مکث»ی بر توانایی معلولان در تغییر دنیا
برنامه «مکث» به معرفی پسری می پردازد که با ٩٨ درصد معلولیت یکی از ١٠ جوان تاثیرگذار دنیاست.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، سپند امیرسلیمانی در برنامه مکث میزبان وحید رجبلو  جوان خلاق و کارآفرین برتر یکی از موفق‌ترین جوان‌های کشورمان است.

رجبلو با بیماری SMA بدنیا آمده و تنها دو درصد از بدنش توانایی حرکت دارد. اما با این وجود او سرشار از شور زندگی، امید، انگیزه و ایده‌های بکر و خلاقانه است. رجبلو در سال ۹۶ پلتفرم آنلاین توانیتو را به عنوان پل ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تأسیس کرد و  با این کار ۱۷ شغل مستقیم و حدود یک هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شد.

سی‌وپنجمین قسمت از سری سوم برنامه "مکث"  پنجشنبه شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته پنجم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سپند امیرسلیمانی مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه امیرسلیمانی میزبان مهمانی بسیار خاص و دوست‌داشتنی است. 

رجبلو در  سال ۹۹ توسط کمیته غیرانتفاعی بین‌المللی جوانان جهان (Junior Chamber International) به‌عنوان یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار در دنیا شناخته شد و این برای اولین بار بودکه یک ایرانی در جمع جوانان تأثیرگذار جهان قرار می‌گرفت. روایت زندگی این جوان موفق را امشب در "مکث" ببینید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

نظر شما