بزرگان سینما در راه شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۴۸۶۹
بزرگان سینما در راه شبکه نمایش خانگی
بازار تولید سریال در شبکه نمایش خانگی، این روزها داغ شده و جالب اینجاســت که نام کارگردانهایی مانند رضا عطــاران، بهمن فرمان آرا، محمدحسین مهدویان و شهرام شاه حسینی هم به جمع سریال سازهای شبکه خانگی اضافه شدند.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، درحال حاضر سریال ‌"قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی آماده توزیع است. سریالهای "خوب، بد، جلف3" ،"ملکه گدایان"، "خاتون"، "ســیاوش" و "داد زن" هم در حال تولید هستند.

♦️رضا عطاران

رضا عطاران که 12سال پیش، بعد از ساخت سریال "بزنگاه"، از دنیای سریال ســازی در تلویزیون خداحافظی کرده بود، حالا مجددا به این عرصه وارد شده و میخواهد سریالی برای شبکه نمایش خانگی بسازد. تجربه ثابت کرده که عطاران به عنوان کارگردان سریالهای تلویزیونی، موفق تر عمل کرده و سریالهایش نسبت به آثار سینمایی اش با استقبال بیشتری روبه رو شــده اند.

♦️بهمن فرمان آرا

بهمن فرمان آرا کارگردانی است که معمولا خیلی گزیده کار میکند و تمام آثارش دارای امضایی منحصربه فرد هســتند. او پیش از این هیچوقت سراغ ساخت سریال نرفته بود و حالا تصمیمش برای ساخت "خانه جاوید"، بسیار غافلگیرکننده اســت. فرمان آرا درحال حاضر از فاطمه معتمدآریا دعوت به همکاری کرده است و هنوز نمیدانیم سایر بازیگران سریالش چه کسانی هســتند. این اولین تجربه همکاری معتمدآریا با یک سریال شبکه نمایش خانگی است.

♦️محمدحسین مهدویان

هنوز نمیدانیم محمدحســین مهدویان قرار اســت با چه بازیگرانی برای ساخت ســریال در شــبکه نمایش خانگی همکاری کند. تهیه کنندگی این سریال را اول مارکت به عهده دارد و فعال در مرحله انتخاب بازیگر اســت.

♦️ حامد بهداد و شهرام شاه حسینی

حامد بهداد بعد از "دندون طلا" و "دل"، حالا قرار است در اولین سریال شهرام شاه حسینی در شــبکه نمایش خانگی هم همکاری داشته باشد. شاه حسینی قصد دارد این سریال را با بخشی از

عوامل فیلم سینمایی "خانه دختر" بسازد و محمد شایسته هم تهیه کنندگی آن را به عهــده دارد. درحال حاضر علاوه بر حامد بهداد، حضور سحر دولتشاهی هم قطعی شده است.

♦️رضا کیانیان

او مقابل دوربین ســروش محمدزاده برای سریال "ســیاوش" رفته است. این سریال

پیش از این به کارگردانی نیما اقلیما جلوی دوربین رفته بود، اما بعد از چند قسمت، ســروش محمدزاده جایگزین او شد. درحال حاضر علاوه بر کیانیان، امیر جعفری و میلاد کیمرام هم در این سریال بازی دارند. قرار بود نیکی کریمی هم در این سریال حضور داشته باشد که منتفی شد.

منبع:  روزنامه هفت صبح

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز