«مرداب» به خانه ها می رود

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۵۱۰۸
«مرداب» به خانه ها می رود
محمد شایسته از ساخت مجموعه ای با عنوان «مرداب» برای شبکه خانگی نمایش خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد شایسته که این روزها در تدارک ساخت سریال «مرداب» برای شبکه نمایش خانگی است، درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: تا کمتر از یک ماه دیگر سریالی را با نام «مرداب» به کارگردانی شهرام شاه حسینی برای پخش در شبکه نمایش خانگی کلید می‌زنیم که برای نخستین بار دو فصل واقعی در دو دهه مختلف دارد و اولین فصل آن زمستان امسال از فیلیمو نمایش داده می‌شود.

شایسته درباره همکاری دوباره با شاه حسینی پس از فیلم «خانه دختر» افزود: اگرچه همکاری ما تکرار می‌شود اما داستان «مرداب» ارتباطی با «خانه دختر» ندارد و یک قصه عاشقانه را روایت می‌کند. برای نخستین بار در شبکه نمایش خانگی، فصل اول یک سریال در دهه ۶۰ می‌گذرد که در حال آماده کردن دکور آن در تهران هستیم و فصل دوم هم در دوران معاصر و سال ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

وی تاکید کرد: کار در این روزها بسیار سخت است ولی با رعایت پروتکل‌ها و برای فعالیت خانواده سینما مشغول خواهیم شد. به گفته او یکی از نویسنده‌های این سریال شبکه نمایش خانگی که مجوز آن مدت‌ها قبل توسط سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده، پویا سعیدی است که نمایش پرمخاطب «لانچر» را در چند سالن تیٔاتری روی صحنه برده بود. علاوه بر او مجید مولایی هم که تاکنون سریال های پرمخاطبی در کارنامه اش داشته سرپرست نویسنده‌های سریال است.

شایسته در پایان درباره بازیگران «مرداب» هم گفت: در این پروژه ۱۰ نفر از بازیگران شناخته شده سینما و تیٔاتر و نیز ۱۰ جوانی که به تازگی وارد این عرصه شده‌اند بازی می‌کنند که به زودی معرفی می‌شوند.

 

نظر شما