اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۶۰۷۰
اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم امروز سه شنبه 8 مهرماه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به این شرح است.

عذرخواهی مسعود فراستی / ببینید

مسعود فراستی دوشنبه‌ی گذشته ۳۱ شهریور در برنامه‌ی »کتاب‌باز» به خوانش شاهنامه‌ی فردوسی پرداخته بود. این خوانش با اشتباهاتی همراه بود و با انتقادات بسیاری روبرو شد.

شکر خدا گودرزی:

«ایلدا» دچار یک ملغمه گویشی و زبانی است / در این سریال هیچ توجهی به جزئیات نشده است

شکرخدا گودرزی با انتقاد از سریال «ایلدا» این اثر را در پرداختن به جزئیات زندگی مردم لرستان ناموفق دانست و تأکید کرد این سریال دچار یک ملغمه گویشی و زبانی است.

حسین سلطان‌محمدی:

سریال جدید عطاران با استقبال خوبی مواجه خواهد شد!/ اگر عطاران به سمت داستان طنز گام بردارد فضای جدیدی در جامعه حکم فرما می‌شود!

سلطان‌محمدی معتقد است سریال جدید رضا عطاران در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی مواجه خواهد شد و حضور این بازیگر در یک سریال به شدت کنجکاو برانگیز و به یاد ماندنی خواهد بود به همین علت اگر رضا عطاران به فضای داستان های طنز ورود پیدا کند و روال همیشگی خود را پیش بگیرد احتمال استقبال از جانب مردم خیلی زیاد است و قطعا تجربه سریال های اجتماعی و خانوادگی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی پخش شدند و جویای آن ها بودیم به پشت سر خواهد رفت و ورود این چهره شاخص در سریال های کمدی نورعلا نور می شود.

«والدین امانتی»؛ یک موزیکال کودکانه در حمایت از محیط زیست

«والدین امانتی» فیلم جدید «حسین قناعت» یک موزیکال کودکانه است که در حمایت از محیط زیست ساخته شده است.

عکاس پیشکسوت دفاع مقدس:

با هر بار اعزام به جبهه واحدی از دانشگاه را پاس می کردم

عکاس پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه با هر بار اعزام به جبهه واحدی از دانشگاه را پاس می کردم، گفت: دوربین در جبهه اسلحه من بود.

انتظار سینماگران از مجلس یازدهم؛

به جای حمایت از تولید، سالن‌سازی مورد حمایت قرار گیرد/ بخشی از مشکلات سینما با قانونگذاری حل می‌شود

سینمای ایران طی سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و مسائلی چون نبود امنیت شغلی سینماگران، ورود پول‌های کثیف، بالا بودن هزینه تولید، نبود قانون کپی‌رایت در ایران و... همواره مانعی بزرگ برای شکل‌گیری وضعیتی بهتر در سینمای ایران بوده که قطعاً جلوی پیشرفت سینمای ما را هم همواره گرفته و کار کردن در این عرصه را سخت‌تر کرده است.

آیا سریال‌های تلویزیون با ورود سریال نمایش خانگی کمرنگ شدند؟ (بخش هفتم)

احمد کاوری: سریال‌های قدیمی برای مخاطبان نوستالژیک و خاطره‌انگیز است

احمد کاوری، نوستالژیک و خاطره‌انگیز بودن سریال‌های قدیمی را یکی از عوامل اصلی موفقیت بازپخش این سریال‌ها در جذب مخاطب دانست.

کامبوزیا پرتوی:

امیدوارم روزی بتوانیم بدون سانسور حرف‌مان را بزنیم

کامبوزیا پرتوی با اشاره به کارکرد مخرب سانسور بر تولیدات سینمایی و تلویزیونی، گفت: امیدوارم روزی بتوانیم بدون سانسور حرف‌مان را بزنیم.

 

 

 

نظر شما