پارکورکار قهرمان «یه روز تازه» را شروع کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۶۵۲۹
پارکورکار قهرمان «یه روز تازه» را شروع کرد
قهرمان ایرانی پارکور جهان در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: دوست دارم در ایران بمانم و به نام ایران در مسابقات پارکور خارجی شرکت کنم.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یاسین همتی‌نژاد که چندی پیش قهرمان رقابت‌های پارکور جهان شد در برنامه یه روز تازه گفت: از هشت سال قبل پارکور را با دوستانم در پارک آغاز کردم و هر روز بیشتر به این ورزش علاقه مند شدم. هر چند که دچار مصدومیت‌ها و شکستگی‌هایی نیز در تمرینات قبل از مسابقات جهانی شدم اما به خاطر علاقه به این ورزش با رفع مصدومیت خودم را مهیای حضور در رقابت‌های جهانی کردم.

وی در ادامه افزود: دوست دارم در تورنمنت‌های جهانی برای ایران شرکت کنم و افتخارآفرین باشم.

همتی‌نژاد با اشاره به این نکته که پیشنهاد تغییر ملیت را از کشورهای مختلفی داشته خاطرنشان کرد: برای انجام حرکات پارکور تجهیزات و حمایت‌هایی لازم است که خب کمتر انجام می‌شود اما من با وجود پیشنهادهای تغییر ملیتی که از سوی همسایگانمان و حتی کشورهای اروپایی به من شد ترجیح می‌دهم در کشور خودم باشم و به نام ایران در تورنمنت‌های جهانی شرکت کنم.

وی در ادامه افزود: با وجودی که امکانات و پول نداشتم. با وجودی که برای کارهاهم دنبال اسپانسر بودم و به نتیجه نرسیدیم اما دوست ندارم تغییر ملیت بدهم.

برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز