پوران درخشنده:

عروس کرونا، ادای دینی به پزشکان و پرستاران است

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۴:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۶۵۷۳
عروس کرونا، ادای دینی به پزشکان و پرستاران است
شب گذشته پوران درخشنده کارگردان سینما مهمان برنامه پشت صحنه رادیو تهران بود و درباره ساخت آخرین اثرش گفتگو کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شب گذشته پوران درخشنده کارگردان سینما مهمان تلفنی برنامه پشت صحنه رادیو تهران بود. وی در گفتگو با مصطفی امامی درباره فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» عنوان کرد: ایده این فیلم همزمان با تحقیقات برای «هیس دخترها فریاد‌ نمی‌زنند» شکل گرفت. بعدش تحقیقات وسیع‌تر شروع شد. آمد و رفت‌های قربانیان، ایمیل‌هایی که دریافت کردم و فضای مجازی و... . من فکر کردم که ما اصلاً درباره پسرها کاری نکرده ایم. اصولاً همیشه فکر کردیم که پسرها هیچ مشکل و مسئله‌ای ندارند. بنابراین بار روی دوش‌شان به عنوان مرد گذاشتیم و اینکه احساس کردیم آن‌ها هیچ وقت نمی‌توانند و نباید گریه کنند چون از حس قدرت‌شان کم می‌شود.

‌ درخشنده اظهار کرد: همیشه یک نگاه مصلحانه می‌‌تواند به خیلی از مسائل ما را نزدیک کند و به ما این اجازه را بدهد که با یک نگاه سالم به جامعه نگاه کنیم. بحث ما بحث جامعه است؛ سلامت روح و روان جامعه، امنیت روانی جامعه، جایگاه خانواده و جامعه‌ای که بچه‌ها در آن هستند. موضوع حساسی است. خیلی باید فکر کنیم که چقدر موضوع مهمی است و به‌ آن توجه شود.

وی در بخش دیگری از این گفتگوی رادیویی درباره فیلم بعدی خود اظهار کرد: بین ساخت فیلم‌هایم زمان زیاد طول کشیده است. گاهی پنج سال، و حتی گاهی ده سال. گفتم که ان شاءالله این فیلم را که تمام کردم، بتوانم «عروس کرونا» را کار کنم. این فیلم ادای دینی به تمام پزشکان و پرستاران سراسر جهان به خصوص کشور خودمان است که واقعاً با عشق زندگی خودشان را در خط مقدم گذاشتند. این فیلم مستندی به شکل داستانی و سینمایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز