در «مکث» ببینید؛

قصه دختر بازیگری که پدر و مادرش به خاطر بیماری پوستی رهایش کردند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳۵
قصه دختر بازیگری که پدر و مادرش به خاطر بیماری پوستی رهایش کردند
در قسمت چهل‌و‌چهارم از فصل سوم برنامه «مکث» لاله صبوری میزبان دختری است که مبتلا به بیماری نادر پوستی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چهل‌و‌چهارمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» شنبه ۱۲ مهر حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته هفتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده لاله صبوری مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه لاله صبوری میزبان دختری به نام مرضیه اکبری است. اکبری مبتلا به بیماری نادر پوستی به نام ایکتیوز است که سبب خشکی و ترک‌های شدید پوستی می‌شود. اکبری با این بیماری متولد شد و به همین دلیل پدر و مادرش حاضر به نگهداری از او نشدند و مادربزرگش این مسئولیت را پذیرفت. اکبری با رنج بیماری و غم نبود و بی‌مهری والدین بزرگ شد اما دختر جوان هرگز امیدش را از دست نداده و در پی رویای خود بازیگری رفته و با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها حالا یکی از بازیگران پرکار تئاتر است. اکبری دو سال پیش مادربزرگش را هم از دست داد اما امید به زندگی و شوق رسیدن به آرزوها هیچوقت از قلب دختر جوان رخت نبست. روایت تلخ و شیرین زندگی این دختر امیدوار و هنرمند را امشب در «مکث» ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

نظر شما