«فراتر از تصویر»در هیسپان تی وی می پردازد:

تأثیرات توبه بر افراد در اسلام

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۰۰۶
تأثیرات توبه بر افراد در اسلام
این قسمت از برنامه فراتر از تصویر(Más allá de la imagen ) که از شبکه هیسپان تی وی به روی آنتن می رود، به بررسی تأثیرات و پیامدهای توبه بر افراد می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، « فراتر از تصویر» که یک برنامه هفتگی است، این هفته به بررسی دیدگاه اسلام در مورد توبه و تأثیرات و نتایجی که توبه بر افراد و جامعه دارد و نمونه هایی در فیلم ها و سریال های ایرانی می پردازد تا برای بینندگان غیرمسلمان و اسپانیایی زبان بیشتر قابل فهم باشد.

 در این برنامه همچنین مطرح می شود در تمام اعتقادات و آیین های جهان، ممکن است در صورت ارتکاب هر گناه یا خطایی، از عمل ناشایست خود توبه کرده و از خداوند طلب بخشش کنند. توبه در واقع یک انقلاب درونی است، انقلابی برای بازگشت به شخصیت ما، و تجدیدنظر در مورد اینکه چه کسانی هستیم.

در فصل قبلی«فراتر از تصویر»در مورد مسئله توبه و استغفار خداوند از دیدگاه اسلامی بحث شد. در این فصل، در مورد تأثیرات و عواقبی که توبه بر افراد و جامعه دارد، صحبت می شود.

« فراتر از تصویر » محصول شبکه هیسپان تی وی با اجرای مهدیه اسماعیل پور،  و در قالب گفت و گو محور، روز سه شنبه ساعت 4 صبح  به وقت تهران به مدت 25 دقیقه پخش و تکرار آن همان روز  ساعات 7 ،11و20 و روز چهارشنبه ساعت 13 برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی وی به روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز