مهرواره «پرواز لالایی‌ها» حفظ میراث معنوی

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۸۲۲۲
مهرواره «پرواز لالایی‌ها» حفظ میراث معنوی
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان همزمان با شروع هفته ملی کودک فراخوان مهرواره ملی «پرواز لالایی‌ها» را با هدف ترویج میراث معنوی لالایی، احیای لالایی‌های اقوام و خلق آثار جدید منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مهرواره ملی در چهار گروه سنی «کودک»، «نوجوان»، «پدرها و مادرها» و «پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان مهرواره «پرواز لالایی‌ها» علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳ اثر را در قالب فایل صوتی یا تصویری به‌همراه متن لالایی و مشخصات کامل صاحب اثر تا پایان آذر۱۳۹۹ در سایت golestan.kpf.ir بارگذاری  کنند یا به شماره واتس‌اپ ۰۹۳۳۳۸۴۳۹۳۱ و بخش پیام خصوص اینستاگرام کانون گلستان به آدرس: kanoonparvaresh_golestan ارسال کنند.

 بر اساس این خبر ملاک‌های داوری لالایی‌ها، خلق آثار جدید و امروزی بر اساس ذائقه و نیاز کودک، بیان واضح و مسلط (وضوح صوت و تصویر)، استفاده از گویش‌های محلی، خلاقیت در اجرای اثر و رعایت ریتم در اجرا تعیین شده است.

لازم به یادآوری است نتایج این مهرواره ملی بهمن‌ ۱۳۹۹ هم‌زمان با دهه مبارک فجر اعلام خواهد شد و به ۵ اثر برتر در هر بخش جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از مقررات این مهرواره می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir مراجعه کنند و درصورت لزوم با تلفن دبیرخانه به شماره ۰۱۷۳۳۵۵۹۴۲۵ تماس بگیرند.

 

 

نظر شما