همسایه‌ها به «آژانس شیشه‌ای» دعوت می‌شوند

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۴۲۴
همسایه‌ها به «آژانس شیشه‌ای» دعوت می‌شوند
آی‌فیلم، این هفته فیلم «آژانس شیشه‌ای» ابراهیم حاتمی‌کیا را تقدیم نگاه مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان می‌کند.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» با بازی پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا کیانیان، قاسم زارع، بیتا بادران و بهروز شعیبی، پنجشنبه ۱۷ مهر روی آنتن آی‌فیلم۲ می‌رود.

از «آژانس شیشه‌ای» در هفدهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۷ به «بهترین فیلم سیاسی پس از انقلاب اسلامی» و در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در سال ۱۳۹۷ به «بهترین فیلم سینمای دفاع مقدس» یاد شد.

این اثر سیاسی حاتمی‌کیا با دریافت ۹ سیمرغ بلورین در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین موسیقی متن، بهترین تدوین و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، به رکوردی چشم‌گیر در تاریخ جشنواره فیلم فجر دست یافت.

«آژانس شیشه‌ای» فیلمی حرفه‌ای، خوش‌ساخت و صریح است که توانست با ضرب‌آهنگ تندش، لحظات هیجان‌انگیزی را رقم بزند. برخی منتقدان آژانس شیشه‌ای را یکی از سیاسی‌ترین و جنجالی‌ترین فیلم‌های سینمای ایران برشمرده‌اند؛ فیلمی که در سال‌های بعد به الگویی برای تولید فیلم‌های انتقادی در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی تبدیل شد.

این فیلم سینمایی قرار است پنجشنبه همین هفته، ساعت ۱۵ به‌وقت تهران، ۱۶ به‌وقت کابل و ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان از آی‌فیلم۲ پخش شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز