خالق «یک مرد و یک زن» با سینما خداحافظی کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۹۵۴۷
خالق «یک مرد و یک زن»  با سینما خداحافظی کرد
کلود للوش کارگردان فرانسوی برنده اسکار و نخل طلا با ساخت پنجاهمین فیلمش از دنیای سینما خداحافظی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کلود للوش ۸۲ ساله که فیلمبرداری پنجاهمین اثر بلند سینمایی خود را آغاز کرده است روز دوشنبه ۵ اکتبر به شبکه RTL گفت بعد از نزدیک به نیم قرن فعالیت هنری، این فیلم آخرین کار زندگی اش خواهد بود.

کارگردان و فیلمنامه نویس برنده اسکار فیلم «یک مرد و یک زن» گفت می خواهد با این کار خودش را آماده رودررو شدن با واژه «پایان» کند.

کارگردان برنده نخل طلای کن تاکید کرد: می خواهم این آخرین فیلم من برای مردم باشد، می خواهم از مردم بابت اینکه سالها در فراز و نشیب های بسیار به من اعتماد کردند تشکر کنم.

فیلمساز کهنه کار فرانسوی در این مصاحبه از عنوان آخرین ساخته اش نیز رونمایی کرد و گفت: عنوان پنجاهمین فیلم کارنامه ام «عشق از زندگی بهتر است/Love is better than life» خواهد بود.

للوش درباره تم و موضوع فیلم آخر خود هم گفت: عشق همان تمی که دلمشغولی همه فیلم هایم بوده موضوع این فیلم است. به گفته للوش در این فیلم در کنار حضور بازیگرانی چون کریستوف لمبرت و ساندرین بونایر از تصاویر آرشیوی فیلم های گذشته این کارگردان که در آن بازیگرانی چون ژان پل بلموندو (فیلم «مردی که دوستم دارد»)، لینو ونتورا و ژاک برل (فیلم «ماجرا ماجرا» ) و همینطور ژان لویی ترنتینیان و آنوک امه حضور داشته اند، استفاده می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز