اعدام های دسته جمعی در مصر «هاشتاغ» شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۹۵۷۲
اعدام های دسته جمعی در مصر «هاشتاغ» شد
واکنش ها به اعدام های دسته جمعی در مصر در شبکه های اجتماعی جهان عرب در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، خشم کاربران شبکه های اجتماعی مصر در واکنش  به اعدام 15 زندانی سیاسی در زندان رژیم عبدالفتاح السیسی در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

در این برنامه بدا توجه داده خواهد شد که کاربران شبکه های اجتماعی مصر پس از صدور حکم شماری از معترضان، در پویش‌های مجازی خود به این موضوع واکنش نشان دادند و ضمن محکوم کردن این جنایت، سرنگونی السیسی را خواستار شدند.

همچنین بیان خواهد شد که آنان هدف از این اعدام‌ها را بستن دهان فعالانی عنوان کرده اند که حقوق مشروع مردم مصر را می خواهند اما السیسی مانند یک دیکتاتور بر تمام مقدرات کشور سایه افکنده است. 

نقش آفرینی صهیونیست ها در بحران قره باغ هشتگ پر بازدید دیگری است که به آن نیز پرداخته خواهد شد. 

در این خصوص بیان خواهد شد که آذربایجان و ارمنستان از دو دهه یا بیشتر روی آرامش ندیده اند و مسئله مهم اینست که رژیم صهیونیستی در مناقشه قره باغ نقش آفرینی می کند و منطقه را به سوی درگیری های همیشگی سوق می دهد.

همچنین به افشا گری انستیتوی بین المللی تحقیقات صلح استکهلم اشاره خواهد شد که فاش کرده است؛ رژیم صهیونیستی در 3 سال بین 2017 تا 2019 بزرگترین صادرکنندۀ تسلیحات به جمهوری آذربایجان بوده  و روابط سیاسی رژیم اشغالگر و باکو به دهۀ نود قرن گذشته بر می گردد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی امشب 15 مهر ماه ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز