«جنگ با گلوله برفی» رنگ گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۹۵۹۳
«جنگ با گلوله برفی» رنگ گرفت
‌فیلم «جنگ با گلوله برفی» که برادران لومیر سال ۱۸۹۶در فرانسه گرفتند، رنگی شد.

‌به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم «جنگ با گلوله برفی» که برادران لومیر سال ۱۸۹۶در فرانسه گرفتند، رنگی شده و با سرعت و کیفیت اصلاح شده، منتشر شد.

برادران  لومیر همچنین فیلم های دیگری در کارنامه دارند؛ 

کارگران در حال خروج از کارخانهٔ لومیر،  ورق‌بازی، بدل‌کاران اسب‌سوار، ماهی قرمز، نگاره‌هایی از کنگره در لیون، آهنگرها، آبیار آبیاری می‌شود، شام کودک، پرش روی پتو، میدان کوردلیه در لیون، دریا، ورود لوکوموتیو بخار به ایستگاه لسیوته، قایق بندر را ترک می‌کند، اغذیه‌فروشی مکانیکی، حمل بلوک زغال سنگ، جنگ با گلوله برفی و تخریب دیوار کارخانه.

برادران لومیر به عنوان مخترعین سینما از حیث تولید تصویر متحرک و پایه‌گذاری اولین نمایش عمومی در سالن نمایش سینما به شکل امروزی، اولین کسانی هستند که سینما را برای اولین بار به جهان معرفی کردند. در سال ۱۸۹۵ در گراند کافه واقع در بولوار کاپوسی شهر پاریس آن‌ها دستگاه اعجاب‌انگیز خود را به نام «سینماتوگراف» که هم وسیله‌ای برای نمایش فیلم و هم دوربین فیلمبرداری بود به جهانیان عرضه کردند. از آن‌ها چند فیلم کوتاه باقی‌مانده که نه تنها اولین فیلمهای سینمایی جهان بلکه اولین فیلم مستند و فیلم کمدی سینما نیز در میان آن‌ها یافت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز