با زیبا بروفه به‌بهانه پخش سریال «ریحانه» در آی‌فیلم:

دوست دارم بازیگری را زندگی کنم

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۹۷۱۰
دوست دارم بازیگری را زندگی کنم
زیبا بروفه حرفه بازیگری را با فیلم «شب روباه» به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد. او از بازیگرانی است که نتوانست در سینما به محبوبیتی همپای تلویزیون دست پیدا کند. کارش را در تلویزیون از سال ۱۳۷۳ و با سریال «خانه شلوغ» شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ با مجموعه «مجید دلبندم» به چهره‌ای شاخص تبدیل شد. او در سال ۱۳۸۴ در سریال «ریحانه» به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، زیبا بروفه و همسرش زنده یاد پیام صابری در این سریال با هم همبازی بودند. او در نقش ریحانه در پی یافتن هویت گمشده‌اش بود و  به طور مشترک با حسن پورشیرازی، رویا تیموریان، افسر اسدی، مرجان محتشم، نیکو خردمند، عنایت بخشی، نگار فروزنده و... شخصیت های سریال «ریحانه» را آفریدند که این شب ها روی آنتن آی فیلم است و خبرنگار آی فیلم به این بهانه با او گفت و گو کرده است.

بروفه «ریحانه» را به‌سبب شخصیت قوی و مستقلش جذاب دانست و گفت: وی وقتی با حقیقت روبه‌رو شد حقیقت را پس نزد بلکه تلاش کرد راز گذشته را کشف کند و با آن کنار بیاید. زندگی واقعی هر کدام از ما هم شبیه زندگی ریحانه است. هر کسی در طول زندگی‌اش با حقایقی روبه‌رو می‌شود که باید آن را درک کند و با آن کنار بیاید.

بازیگر نقش ریحانه در این سریال با اشاره به اینکه «ریحانه» فیلمنامه بسیار خوبی دارد و به خوبی توانسته بین گذشته و حال ارتباط برقرار کند، دیگر عوامل موفقیت این سریال را وجود تیم پشت صحنه تیم بسیار قوی و توانمندی سیروس مقدم در کارگردانی برشمرد.

وی افزود: انتخاب درست بازیگران، دیگر عامل موفقیت این سریال است. هر نقشی به بهترین بازیگر سپرده شد و این باعث شد که همه چیز به بهترین شکل در سریال اتفاق بیفتد.

بروفه درباره علت کم‌کاری‌اش در این روزها توضیح داد: پیشنهادهای خوب بسیار کم شده است. دوست ندارم دیگر نقش‌هایی بازی کنم که مرا درگیر نکند. زیرا وقتی نقشی را ایفا می‌کنم، درگیر آن شخصیت می‌شوم و با نقشم زندگی می‌کنم و این تجربه‌کردن زندگی‌های مختلف از همه چیز برایم مهم‌تر است. شگفتی و شیرینی دنیای بازیگری هم همین است که انسان بازیگر با یک زندگی واحد، انواع زندگی‌ها را می‌تواند تجربه کند. من اگر در بازیگری دنبال پول، شهرت یا هر چیز دیگری بودم خیلی راحت به دست می‌آوردم اما دنبال این‌ها نیستم بلکه دوست دارم بازیگری را زندگی کنم.

نظر شما