منتخبان صداوسیما راهی ABU شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۰۱۴۹
منتخبان صداوسیما راهی ABU شدند
سه برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان کاندیداهای نهایی دریافت جوایز جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دو اثر رادیویی در بخش‌های مستند نمایشی و گزارش خبری و یک اثر تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش چشم‌انداز جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانویسه (ABU) به‌ عنوان نامزدهای دریافت جایزه در هر بخش انتخاب شده‌اند.

مستند نمایشی «از تولد تا تولد» در بخش نمایش‌های رادیویی بلند، «فریاد پروانه‌ها» در بخش گزارش‌های خبری رادیویی و مستند «آناهید» در بخش تلویزیونی چشم‌انداز آثار منتخب دریافت جایزه در هر بخش هستند.

در این بین مستند نمایشی بلند «از تولد تا تولد» به تهیه‌کنندگی بهرام نوری در صدای مرکز گیلان تولید شده است.

این برنامه رادیویی روایتی از شهادت فرهاد رمضانی طی عملیات خنثی‌سازی بمب است که از زبان دخترش بعد از ۱۸ سال بازگو می‌شود.

مستند نمایشی «از تولد تا تولد» در مرحله نهایی جشنواره امسال با برنامه‌هایی از چین و استرالیا رقابت می‌کند.

گفتنی است جشنواره رادیویی و تلویزیونی اتحادیه رسانه‌های آسیا و اقیانوسیه یکی از معتبرترین رویدادها در نوع خود هست. اتحادیه رسانه‌ای آسیا و اقیانوسیه موسوم به ABU با بیش از ۲۵۰ عضو از چهار قاره و بیش از ۳ میلیارد مخاطب در کشورهای مختلف، بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین تشکل رادیوتلویزیونی در جهان به شمار می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز