اسباب‌بازی درمانی با انیمیشن سینمایی «لوپتو»

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۰۱۹۴
اسباب‌بازی درمانی با انیمیشن سینمایی «لوپتو»
محمد حسین صادقی تهیه کننده انیمیشن «لوپتو» اظهار داشت: فیلم انیمیشن سینمایی «لوپتو» برای مخاطب کودک و نوجوان است که تولید آن در سال ٩٨ به اتمام رسیده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا،  محمدحسین صادقی، تهیه‌کننده انیمیشن «لوپتو» با اشاره به این که لوپتو به جشنواره سی و سوم فیلم کودک ارائه شد است، ادامه داد: این انیمیشن قرار بود دربرنامه اکران ٩٩ قرار بگیرد و اکران شود که متاسفانه با تعطیلی سینماها هنوز برنامه اکران آن مشخص نشده است.

«لوپتو» یکی انیمیشن موزیکال است با فضای کمدی و طنز، ما سعی کردیم یک فیلم جذاب برای مخاطبین کودک و نوجوانان و خانواده ها باشد که یک خانواده بتواند با دیدن آن لذت ببرد.

او در خصوص جشنواره امسال نیز عنوان کرد: این جشنواره جشنواره خیلی مهمی در حوزه کودک است و امسال امیدوارم با شرایط جدید بتواند نقش موثری را برای معرفی آثار کودک فراهم کند زیرا ما در حوزه کودک همیشه با مشکل مواجه هستیم مخصوصا در شرایط اکران و انیمیشن ها نیز شرایط سخت‌تر دارند و امیدوارم که اتفاقات مثبتی رخ بدهد.

او افزود: امیدوارم که جشنواره امسال با شرایط جدیدی که دارد بتواند موفق باشد.

در خلاصه داستان این انیمیشن بلند سینمایی آمده است که: آقای کمالی صاحب یک آسایشگاه است که با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیماران خود ، آن‌ها را درمان می‌کند. اسباب بازی‌های ساخته شده توسط بیماران چون خلاقانه‌اند، بین کودکان محبوبیت زیادی دارند. به دلایلی کارگاه اسباب بازی تعطیل می‌شود. حال بیماران وخیم و آقای کمالی بسیار ناامید و غمگین می‌شود فرشته‌ای که به آدم‌های غمگین و ناامید، امید می‌دهد، سعی در حل مشکلات و بازگشایی آسایشگاه اسباب بازی دارد.

منبع: ایلنا

 

نظر شما