در یک برنامه تلویزیونی بررسی خواهد شد؛

سرمایه‌دار اخلاق‌مدار یا عدالت‌خواه انقلابی!

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۰۳۹۶
سرمایه‌دار اخلاق‌مدار یا عدالت‌خواه انقلابی!
سیره اقتصادی پیامبر اسلام در «سوره، فصل محمد رسول‌الله»، امشب بررسی می‌شود.

به گزارش گروه سرویس  فرهنگ و هنر  خبرگزاری برنا؛ دومین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی سوره با نام «سوره، فصل محمد رسول‌الله»، امشب ساعت 23  به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. این قسمت از برنامه به بررسی سیرهٔ اقتصادی پیامبر اسلام اختصاص خواهد داشت. در نخستین بخش برنامه کتاب اقتصادنای شهید سید محمدباقر صدر که مهم‌ترین اثری است که تاکنون دربارهٔ دیدگاه‌های اقتصادی حضرت محمد (ص) نگاشته شده، معرفی می شود و دیدگاه‌های شهید سید محمدباقر صدر، مرجع تقلید و سیاستمدار شیعی دوران معاصر در این‌باره بازخوانی می‌شود.

 در بخش دوم برنامه، مسعود دیانی و دکتر عادل پیغامی به گفت‌و‌گو خواهند نشست. موضوع گفت‌وگوی آنان «سرمایه‌دار اخلاق‌مدار یا عدالت‌خواه انقلابی» است که طی آن درباره سیره‌ٔ اقتصادی پیامبر اسلام به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. بخش دیگر این قسمت از برنامه «سوره، فصل محمد رسول‌الله»، به معرفی جدیدترین کتاب‌ها و دیدگاه‌ها درباره حضرت محمد(ص) اختصاص خواهد داشت.

برنامهٔ تلویزیونی «سوره» به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی، از 16 تا 26 مهرماه، به مدت یازده شب، هر شب ساعت 23 به صورت زنده و به مدت 75 دقیقه روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

نظر شما