«ما مردم» بررسی می کند؛

نگاهی به خطرات پیش روی ثبات سیاسی و اقتصادی آمریکا

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۱۱۵۲
نگاهی به خطرات پیش روی ثبات سیاسی و اقتصادی آمریکا
برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی با نگاهی کوتاه به سیاست امروز آمریکا به بررسی خطرات پیش روی ثبات سیاسی و اقتصادی این کشور می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن واکاوی ارتباط میان بازی های دو حزب سیاسی آمریکا با شکاف گسترده در آمریکا در سال های اخیر به بحث و بررسی میزان ضرورت سیستم دو حزبی برای حاکمیت و نحوه ضمانت رهبران و مردم برای درست عمل کردن این سیستم خواهد پرداخت.

این برنامه با اشاره به چالش های حزب سوم احتمالی و میزان احتمال شکل گیری آن در آینده نزدیک در آمریکا، به مروری بر «جری مندرینگ» از کهن ترین واژه های سیاسی در تاریخ آمریکا و به معنای تعیین مرزهای انتخاباتی در خدمت منافع سیاسی خاص پرداخته و این اصطلاح را که مفهومی منفی دارد و تقریباً همیشه یادآور فساد در روند دموکراتیک بوده و اکنون نیز منشا دوگانگی در انتخابات آمریکا است،مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

منافع سیاسی مدنظر مقامات آمریکایی از استفاده از جری مندرینگ، نحوه تاثیر بر رای اقلیت ها با استفاده از جری مندرینگ و چگونگی برخورد دموکرات ها و جمهوری خواهان با جری مندرینگ از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 19 مهر ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز