عادل فردوسی پور پس از دریافت «جایزه دستاورد فارغ التحصیلان»؛

پاسخی ندارم به شاگردانم بدهم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۷:۴۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۱۹۰۶
پاسخی ندارم به شاگردانم بدهم
عادل فردوسی پور در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف گفت: همیشه به شاگردانم می گفتم بمانید وایران بسازید، اما دیگر برایشان پاسخی ندارم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عادل فردوسی‌پور پس از دریافت«جایزه دستاورد فارغ التحصیلان»در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف گفته امیدوار است بستری فراهم شود که کسانی که میهن‌شان را دوست دارند بتوانند بمانند و کار کنند.  

فردوسی پور به دنبال دریافت جایزه دستاورد فارغ التحصیلان در ابتدا فقدان خسرو آواز ایران را تسلیت گفت و در ادامه به موضوع کنار گذاشته شدنش از برنامه نود در دو سال گذشته گفت.

او در همین زمینه خاطره‌ای ذکر کرده مبنی بر اینکه پیش از کنار گذاشته شدنش از برنامه ۹۰ در اسفند ۹۷، همیشه از شاگردانش می‌خواسته که از ایران نروند و برای ساختن ایران بمانند و بجنگند. اما او می‌گوید وقتی در فروردین ۹۸ شاگردانش از او پرسیدند شما که ماندید، حالا بعد از ۲۰ سال کار و برنامه‌سازی حاصل کارتان چه شد؟ می‌گوید 'راستش چیزی نداشتم که بگویم'.

باوجود زمزمه هایی از دریافت مجوز عادل فردوسی پور از سازمان سینمایی در مورد ساخت برنامه اینترنتی «نود نو» در صحبت های عادل نویی یاس دیده می شود و به نظر می رسد این برنامه ترکیبی نیز در فضای مجازی به جایی نخواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز