انوشیروان محسنی نقش اول گرانترین فیلم اتریش شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۱۹۵۶
انوشیروان محسنی نقش اول گرانترین فیلم اتریش شد
انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی برای نقش اول گرانترین فیلم سال 2021 اتریش انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گرانترین فیلم اتریش "HADES" نام دارد و انوشیروان محسنی به عنوان نقش اول این فیلم در کنار بازیگران مطرح اروپا از جمله توبیاس مورتی(Tobias Morreti)، والری فلورین هوبر(Valerie Florine Huber)، رولند دورینگر (Roland düringer) و کاترینا بوهم(Katharina böhm) ایفای نقش می کند.

توبیاس مورتی(Tobias Morreti) زوج انوشیروان محسنی در این فیلم، برای مردم ایران به جهت بازی در نقش ریچارد موزر در سریال "بازرس و رکس" که در دهه هشتاد از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش شد شناخته شده است.

 کارگردان معروف اتریشی آندره آس کاپریوا      (Andreas Kopriva) کارگردانی و هورست گونتر فیدلر(Horst Gunther Fiedler) نویسندگی HADES" را بر عهده دارند و تهیه کنندگی مشترک آن با "MR" بزرگترین شرکت فیلمسازی در اتریش و  "ORF" صدا و سیمای این کشور است.

گرانترین فیلم سال 2021 موضوعی کمدی عاشقانه دارد و قرار است برای تولید آن 5 میلیون یورو هزینه شود.     "HADES" که در حال حاضر مراحل پیش تولید را سپری می کند قرار است در 4 آوریل 2021 وارد مرحله تولید شود و پس از پایان تولید در 10 سپتامبر 2021 در کشورهای مختلف اروپا از جمله اتریش، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا، فرانسه و کرواسی اکران می شود.

گفتنی است انوشیروان محسنی بازیگر و نوازنده ایرانی که در زمستان سال 2020 به خاطر ایفای نقش در فیلم "تاک تیک" مورد تحسین رسانه های اروپا قرار گرفت سابقه بازی در نقش های مختلف را دارد و در سال 2017 به خاطر ایفای نقش کمدی در فیلم "Mis.Tic" جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره دیاگوناله (Austria international film ۲۰۱۷) دریافت کرده است.

نظر شما