«صبح شام» رونمایی می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۲۱۳۸
«صبح شام» رونمایی می‌شود
انتشارات سوره مهر یکی دیگر از تازه‌ترین آثار خود در حوزه خاطره نگاری را با موضوع بحران سوریه و با روایتی از دکتر حسین امیرعبداللهیان رونمایی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کتاب «صبح شام» خاطرات دکتر حسین امیرعبداللهیان است که روایتی از بحران سوریه دارد و از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است. این کتاب که محمدحسین مصحفی آن را تدوین کرده است، روز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری ساعت ۱۱ در بنیاد شهید سلیمانی رونمایی می‌شود.

گفتنی است، حسین امیرعبداللهیان (زاده ۱۳۴۳ خورشیدی در دامغان) دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی است. وی از چهره‌های شناخته شده وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران (دانش‌آموخته دانشکده روابط بین‌الملل در رشته روابط دیپلماتیک و دارای PHD روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران) است. مواضع صریح و تحرک فعال بین‌المللی و منطقه‌ای؛ او را در بحران‌های عراق و سوریه و تحولات غرب آسیا و شمال آفریقا برجسته ساخت.

همچنین از امیرعبداللهیان دو مقاله با عنوان‌های «بحران سوریه و امنیت ناپایدار منطقه‌ای» در فصلنامه مطالعات راهبردی و «چرایی تحولات سوریه و پیامدهای آن» در فصلنامه کنفرانس بین‌المللی دانشگاه علامه طباطبائی چاپ شده است.

یادآور می‌شود، مراسم رونمایی از تاب «صبح شام» خاطرات دکتر حسین امیرعبداللهیان با تدوینی از محمدحسین مصحفی روز دوشنبه ۲۱ مهرماه سال جاری ساعت ۱۱ در بنیاد شهید سلیمانی رونمایی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز