«داخل اسرائیل» دانش آموزان و معلمان اسرائیلی ناراضی اند

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۷۶۰
«داخل اسرائیل» دانش آموزان و معلمان اسرائیلی ناراضی اند
مشکلات فزاینده دانش آموزان در اسرائیل که ناشی از کمبود بودجه است، فشارهای داخلی را بر کابینه این رژیم بیشتر کرده است. موضوعی که در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، این برنامه با اشاره به عدم تخصیص بودجه برای کمبودهای دانش آموزان به گفت و گو پیرامون عدم دسترسی ده ها هزار کودک اسرائیلی معادل یک پنجم دانش آموزان به تجهیزات موردنیاز برای آموزش از راه دور به دلیل شیوع کرونا می پردازد. موضوعی که دلیل دیگری بر ظاهر شدن نشانه های فروپاشی رژیم اسرائیل از درون است.

در این برنامه ضمن مروری بر عدم تخصیص بودجه به دلیل عدم توافق بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز و  رتبه بالای اسرائیل در مرگ و میر کرونایی در جهان به نسبت جمعیت آن، واکاوی درخصوص تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر اقتصاد رژیم صهیونیستی و تاثیر آن بر حوزه های مختلف زندگی ساکنان سرزمین های اشغالی صورت می گیرد.

نگاهی به مشکل کسری بودجه در رژِیم صهیونیستی، بررسی انتقادها علیه وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در مورد عملکرد ضعیف و آماده نبودن شرایط برای بازگشایی مدارس و نگاهی به اعتصاب هزاران معلم در رژِیم صهیونیستی در پی ضعف در مدیریت بحران کرونا و تهدیداتی که در صورت بازگشایی مدارس متوجه آنها خواهد بود نیز از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه ۲۳ مهر ساعت 08:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن چهارشنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 روی آنتن خواهد رفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز