«ما ایرانی ها» در فصل ربیع می خندانند و می خندند

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۴۴۱۵
«ما ایرانی ها» در فصل ربیع می خندانند و می خندند
«ما ایرانی ها» با خنده به استقبال اولین شب ربیع الاول می رود .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  "ما ایرانی ها " که به صورت خاص از خیرین و نیکوکاران فعال اجتماعی و زیستی دعوت می کند ،در این قسمت با دعوت از سفیر خنده ایران امیر پرورش و مربی خنده درمانی خانم هانیه سپهری  ، نشان می دهد که کار خیر صرفا با هزینه کردن و دست به جیب شدن نیست . بلکه با ایجاد روحیه ای شاد هم می توان به عنوان یک نیکوکار فعالیت کرد . از این رو چگونه خندیدن را در این برنامه اموزش میدهند . بنا بر مقالات علمی و پژوهشی ؛  تاثیر خنده و خنده درمانی باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید و این احساس حتی پس از تمام‌شدن خنده، همچنان باقی می‌ماند. بذله‌گویی، شما را در وضعیت روحی مثبت نگه‌ می‌دارد؛ درنتیجه شما نسبت به تمام موقعیت‌های سخت، ناامیدی‌ها و زیان‌ها، نگاهی خوش‌بینانه خواهید داشت. خندیدن، فقط اندوه و درد را از وجودتان دور نمی‌کند، بلکه می‌تواند به شما شهامت و قدرت یافتن منابع جدیدی از مفهوم زندگی و امید ‌دهد.  «ما ایرانی ها» برنامه ای است به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی و اجرای محمود رضا قدیریان که روزهای یکشنبه و سه شنبه  ساعت ۲۲  از شبکه ۵ سیما به روی انتن می رود .

 

درکنار هم خندیدن و آثار مثبت خنده درمانی، یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که روابط را تازه و هیجان‌انگیز نگه می‌دارد. همین  نکته برای دعوت از  گروه خنده درمانی و سفیرخنده ایران در برنامه «ما ایرانی ها» که دغدغه حال خوب و احساس خوب برای مخاطبین خود دارد ، کافیست .

 

طبق نظر متخصصین ؛خنده، سیستم ایمنی بدن و روحیه‌تان را تقویت می‌کند و در عین‌ حال از درد کاسته و از شما در برابر اثرات مخرب اضطراب محافظت می‌کند . خنده، در برابر اضطراب، درد، تضاد و ناسازگاری، همچون پادزهری قوی عمل می‌کند. هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی خنده از ته دل، نمی‌تواند سریع‌تر یا مطمئن‌تر، ذهن و جسم‌تان را به تعادل برگرداند.

مخاطبان برنامه "ما ایرانی ها " می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز