حضور «زغال» در جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۸۷۹۱
حضور «زغال» در جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا
فیلم«زغال» به کارگردانی اسماعیل منصف به سال ۲۰۲۰ فیلم‌های آسیایی بارسلونا راه یافت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا امسال با نمایش ۱۰۰ فیلم از بیش از ۲۵ کشور واقع در منطقه آسیا و اقیانوسیه از جمله ایران، افغانستان، ازبکستان، هنگ کنگ، میانمار، سری‌لانکا، ویتنام، استرالیا و نیوزلند، از ۲۸ اکتبر تا ۸ نوامبر (۷ تا ۱۸ آبان ۹۹) برگزار می‌شود.در این دوره «زغال» به همراه ۱۷ فیلم دیگر ایرانی در بخش‌های مختلف این جشنواره به نمایش در می‌آید.

«زغال» اولین تجربه بلند داستانی اسماعیل منصف، محصول مشترک ایران و فرانسه است. داستان این فیلم که در سینماهای هنروتجربه اکران شد، در یکی از روستاهای مرزی آذربایجان می‌گذرد و زبان فیلم نیز ترکی است و بازیگران ترک زبان در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«زغال» ساخته اسماعیل منصف،«زندگی میان پرچم‌های جنگی» محسن اسلام‌زاده، «مارموز» کمال تبریزی، سونامی میلاد صدرعاملی از نمایندگان سینمای ایران در بخش جایزه نتپک (NETPAC) جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا هستند.«هفت و نیم» ساخته نوید محمودی هم در این بخش نمایش دارد.

از دیگر فیلم‌های ایرانی شرکت کننده در این رویداد سینمایی می‌توان به «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی، «سال دوم دانشکده من»ساخته رسول صدرعاملی و «سرکوب» ساخته رضا گوران که در بخش رسمی این رویداد سینمایی رقابت می‌کنند، اشاره کرد. «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت، «دیاپازون» ساخته حامد تهرانی، «قطار آن شب» ساخته حمیدرضا قطبی و «پیلوت» ابراهیم ابراهیمیان در بخش کشف‌های جدید این جشنواره حضور دارند.« مرد بدون سایه» از علیرضا رئیسیان، «قسم» از محسن تنابنده و «پیرمردها هرگز نمی‌میرند» از رضا جمالی  هم در بخش ویژه این جشنواره نمایش داده می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز