در «اسلام دات کام» بررسی می شود؛

عیسی (ع) در قرآن کریم

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۸۷۹۳
عیسی (ع) در قرآن کریم
برنامه «اسلام دات کام» (Islampuntocom) از شبکه هیسپان تی وی در این قسمت به اشارات قرآن کریم به حضرت عیسی (ع) و جایگاه این پیامبر نزد مسلمانان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، برنامه «اسلام دات کام» که در هر قسمت به موضوعات اساسی ، آموزه ها و نکات مهم اخلاقی و معرفتی اسلام و قرآن می پردازد، این بار به موضوع حضرت عیسی (ع) در قرآن اختصاص دارد.

مخاطبان اسپانیایی‌زبان در این قسمت خواهند دید که عیسی (ع) از جایگاه والا و ویژه ای در بین مسلمانان برخوردار است. این برجستگی ویژه به این دلیل است که قرآن، کتاب مقدس مسلمانان، در مناسبت های مختلف، بیش از 10 بار نام این پیامبر را ذکر و تأیید می کند.

همچنین در این برنامه به اشارات قرآن در خصوص معجزات و آموزه های حضرت عیسی (ع) برای انسان ها پرداخته می شود. از جمله معجزات این پیامبر می توان به صحبت در کودکی در گهواره، زنده کردن مردگان و شفای بیمار و نابینا اشاره کرد.

در قرآن کریم از عیسی (ع) به عنوان یک مرد مقدس و عادل و یکی از شریف ترین و نزدیکان خدا در این دنیا و آخرت یاد می شود.

«اسلام دات کام» به تهیه کنندگی روح ا... محقق و با اجرای سهیل اسعد چهارشنبه ساعت5:30،به وقت تهران از شبکه هیسپان‎تی‎وی به مدت 25 دقیقه پخش می شود و تکرار آن همان روز ساعات10:30 ،14:00و 19:30 و روز  پنجشنبه ساعات 3:30 و17:30 بازپخش  می شود.

 

نظر شما