کتاب هفته؛

چاپ هشتاد و سوم "قهوه‌ی سرد آقای نویسنده"

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۸۹۳۶
چاپ هشتاد و سوم قهوه‌ی سرد آقای نویسنده
رمان ایرانی "قهوه‌ی سرد آقای نویسنده" نوشته‌ی روزبه معین به چاپ هشتاد و سوم رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کتاب "قهوه‌ی سرد آقای نویسنده" که یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های ایرانی  چند سال اخیر بوده است و به‌تازگی به‌عنوان پرفروش‌ترین رمان ایرانی دهه‌ی دوم قرن بیست‌ویکم شناخته شده، به چاپ هشتاد و سوم رسید.

قیمت پشت جلد چاپ هشتاد و سوم این کتاب ۴۰۰۰۰ تومان تعیین شده و تیراژ آن ۲۰۰۰ نسخه است. 

اواخر سال گذشته چاپ هفتاد و دوم این کتاب با ویراست جدید و پیوست چند صفحه، در دسترس علاقه‌مندان کتاب در ایران قرار گرفته بود. 

این کتاب که رمانی معمایی و عاشقانه است، ماجرای نویسنده‌ای به‌نام آرمان روزبه را روایت می‌کند که در نوجوانی عاشق دختری می‌شود که پانزده سال از خودش بزرگ‌تر است و رمان با خاطره‌ای از این عشق آغاز می‌شود و در ادامه...

این رمان با تکنیک داستان‌های فرعی متعدد (spin-off) نوشته‌ شده است به‌نحوی که هرکدام از این داستان‌های فرعی در دل کلیت داستان ساختمان کلی رمان را تشکیل می‌دهند.

روزبه معین لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه اراک دارد و تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان البرز به پایان رسانده‌است. چند نمایشنامه‌ از او در دوران دبیرستان و دانشگاه روی صحنه رفته‌است. او در کنار نویسندگی در زمینه‌های مختلف هنری از جمله طراحی و شخصیت‌پردازی کارتونی (کاریکاتور)فعالیت می‌کند. وی همزمان با تحصیل در دانشگاه، دوره‌های تئاتر و نویسندگی را نیز گذراند. معین فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان نویسنده با نمایشنامه‌نویسی آغاز کرد. معین از سال ۱۳۹۲ شروع به نوشتن رمان قهوهٔ سرد آقای نویسنده کرد و سال ۱۳۹۶ آن را به چاپ رساند و خیلی سریع تبدیل به یک رمان پرفروش شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز