لهستان از جانی دپ تجلیل می کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۸۹۶۹
لهستان از جانی دپ تجلیل می کند
جشنواره فیلم «کمرایمیج» لهستان با اهدای جایزه افتخاری از جانی دپ ستاره سینمای آمریکا تجلیل می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جشنواره فیلم «کمرایمیج» لهستان با اهدای جایزه افتخاری از جانی دپ ستاره سینمای آمریکا تجلیل می کند. این جشنواره از جانی دپ به عنوان یک بازیگر با حساسیت بصری منحصر به فرد یاد کرده است.

طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره، قرار است فیلم «میناماتا» با بازی جانی دپ به عنوان اثر پایان بخش بیست و هشتمین دوره جشنواره «کمرایمیج» امسال نیز نمایش داده شود.

ستاره فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» به دلیل پاندمی کرونا قادر به شرکت در جشنواره نیست با این حال او از راه دور و از طریق اینترنت به جشنواره ملحق می شود. دپ پاییز امسال مرد جشنواره های جهان بوده است، او چندی پیش در جشنواره های زوریخ و سن سباستین ظاهر شد با این حال این روزها دوباره اروپا درگیر بیماری کووید۱۹ شده است.

فیلم «میناماتا» را اندرو لویتاس کارگردانی کرده و فیلمبرداری آن را بنوا دلهام انجام داده است. این فیلم قرار است روز ۲۱ نوامبر بدنبال اهدای جوایز جشنواره به نمایش دربیاید.

جشنواره فیلم «کمرایمیج» لهستان که تخصصی‌ترین جشنواره فیلمبرداری جهان محسوب می‌شود، امسال بین روزهای ۱۴ تا ۲۱ نوامبر برگزار می شود.

 

نظر شما