داستان واقعی یک ریاضیدان هندی در شبکه چهار

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۹۴۱۴
داستان واقعی یک ریاضیدان هندی در شبکه چهار
فیلم سینمایی «سوپر 30» محصول 2019 کشور هند برای اولین بار جمعه 9 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «سوپر 30» فیلمی بیوگرافی و درام محصول 2019 کشور هند به کارگردانی ویکاس بال می‌باشد.

این فیلم داستان واقعی یک ریاضیدان هندی به نام آناند کومار در شهر پتنه را روایت می‌کند.

خلاصه فیلم: آناند کومار پسری جوان در یک خانواده فقیر زندگی می کند، او نابغه ریاضی است. آناند از طرف دانشگاه کمبریج دعوت نامه دریافت می کند اما او برای رفتن هیچ پولی ندارد. تا اینکه رییس یک آموزشگاه گران قیمت او را دعوت به کار می کند. او به عنوان معلم و مشاور در آموزشگاه مشغول کار می شود تا پول سفر خود را بدست بیاورد. آناند در این آموزشگاه به دانش آموزان پول دار خود آموزش می دهد تا در آزمون استخدامی و ورودی یک شرکت رایانه ای قبول شوند. او پس از مدتی متوجه می شود رییس آموزشگاه از نام او برای جذب بیشتر دانش آموزان مرفه استفاده می کند. اما آناند تصمیم می گیرد کارش را در این آموزشگاه رها کند و به بچه های مستعد اما فقیر درس بدهد. او با پخش اعلامیه و به صورت رایگان آموزش سی دختر و پسر فقیر را در یک کلاس درس مخروبه شروع می کند. اما مسئول آموزشگاه و یکی از مسئولین شهر که با رفتن او، بسیار متضرر شده اند، تلاش می کنند کلاس او را منحل کنند و ...

ریتیک روشن ـ مرونال تاکور ـ آدیتیا سریواستاوا از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی است «بندباز» عنوان فیلم سینمایی دیگری است که در هفته جاری پنجشنبه 8 آبان ساعت 21 از شبکه چهار پخش می شود.

«بندباز» به کارگردانی رابرت زمکیس محصول 2015 آمریکا است.

این فیلم ماجرای واقعی راه رفتن غیرقانونی بند باز معروف فرانسوی (فیلیپ پتی) بر روی طناب متصل بین برج‌های «مرکز تجارت جهانی» در سال ۱۹۷۴ را به تصویر می‌کشد.

جوزف گوردن- بن کینگیزلی- جیمز بج دیل بازیگران این فیلم هستند.

واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما در روزهای پایانی هفته، پنجشنبه و جمعه جدید ترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم به علاقه مندان هنر هفتم می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز