«طبیب» آنلاین ویزیت می کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۹۸۲۰
«طبیب» آنلاین ویزیت می کند
برنامه «طبیب» در کنار ساختارشکنی‌های گذشته خود دست به ابتکار جالبی زده و آن ویزیت بیماران آن هم در قالب ارتباط زنده اینستاگرامی توسط پزشکان است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه پرمخاطب «طبیب» که تا پیش از این، طرح موفق ویزیت رایگان به صورت ارتباط زنده اینستاگرامی را در ساعت‌هایی خارج از زمان پخش برنامه، با اعلام قبلی و عموما در ساعت‌های پایانی شب به اجرا گذاشته بود، این‌بار این طرح را جلوی دوربین به اجرا درآورده و سعی در آن دارد تا به این ترتیب با مخاطبان برنامه ارتباط بیشتری حاصل کند.

این ایده از آنجا شکل گرفت که این برنامه به صورت قرعه‌کشی از میان دنبال‌شوندگان کانال پرطرفدار اینستاگرامی خود افرادی را برای ویزیت رایگان به اطبای مختلف معرفی می‌کرد و پس از استقبال از این قرعه‌کشی‌ها و همچنین ارتباطات اینستاگرامی تصمیم بر آن گرفت تا با ترکیب این دو ایده، ارتباط با مخاطبان جلوی دوربین زنده تلویزیون انجام شود تا بینندگانی هم که سؤالات مشابهی دارند پاسخ‌های خود را دریافت کنند.

این برنامه در آخرین ارتباط زنده اینستاگرامی خود هموطنی از کشور آمریکا را روی خط آورد که سؤالات خود را با دکتر مسعود مردانی در میان بگذارد که ضمن این ویزیت و گپ زنده وی به توصیف جالبی از شرایط و وضعیت مردم این کشور در زمان کرونا پرداخت.  

برنامه «طبیب» با به نمایش گذاشتن جلوه‌ها و خلاقیت‌های رسانه‌ای و بهره‌گیری درست و به جا از فضای مجازی توانسته طی آخرین نظرسنجی سازمان پژوهش‌های سازمان صداوسیما با جلب نظر بینندگان خود به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیما انتخاب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز