به دنبال حمایت رییس جمهور فرانسه به توهین دوباره نشریه شارلی ابدو؛

پویش «جُرم بزرگ» بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۰۴۳۵
پویش «جُرم بزرگ» بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد
‌پس از حمایت رییس جمهور فرانسه به توهین دوباره نشریه شارلی ابدو؛ پویش «جُرم بزرگ» ویژه عموم مردم و با گستره بیشتری بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، مهدی محمدی رییس فرهنگ‌سرای رسانه از راه‌اندازی دوباره پویش «جرم بزرگ» خبر داد و گفت: فرهنگ‌سرای رسانه در نخستین روزهای توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر(ص)، پویش «جُرم بزرگ» را برای محکوم کردن این اهانت توسط اهالی فرهنگ و رسانه راه اندازی کرد. پویشی که با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و رسانه روبه‌رو شد و صدها چهره رسانه‌ای و فرهنگی به آن پیوستند.

وی افزود: این پویش پس از حمایت رییس جمهور فرانسه از این «جرم بزرگ» بار دیگر به جریان افتاد و این بار از عموم مردم دعوت می‌کند که با انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، انزجار خود از تکرار توهین نشریه فرانسوی زبان «شارلی ابدو» و حمایت رییس جمهور فرانسه از این جرم بزرگ را به نمایش بگذارند.

این پویش با هشتگ‌های

#منعاشقمحمدم

#جرم‌بزرگ

#تروریسم‌رسانه‌ای

#شارلی‌ابدورسانه_نیست

به زبان فارسی

#muhammadforall

#serious crime

#Mediaterrorism

#CharlieHebdoisnotmedia

به زبان انگلیسی

و هشتگ‌های مشابهی به زبان‌های فرانسوی و عربی

این اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم می‌کند.

برای پیوستن به این پویش و دریافت پست اختصاصی، عکس و نام خود را به صفحه رسمی فرهنگ‌سرای رسانه در اینستاگرام به نشانی @farhangsararesaneh  دایرکت کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز