اصغر توسلی «روزگار جوانی» را می‌سازد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۱۰۳۶
اصغر توسلی «روزگار جوانی» را می‌سازد
فصل جدید مجموعه «روزگار جوانی» این روزها در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و به زودی پیش تولید آن به کارگردانی اصغر توسلی آغاز می‌شود.

به گزارش روی خط رسانه خبرگزاری برنا، «روزگار جوانی» عنوان یک مجموعه تلویزیونی است که فصل اول آن سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت.

همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای شبکه تهران ساخته شد.

داستان این سریال که در زمان پخش خود با استقبال مخاطبان مواجه شد داستان پنج جوان دانشجو با بازی کیهان ملکی، امین حیایی، نصرالله رادش، بهزاد خداویسی،مهدی صبایی  است که چهار نفرشان شهرستانی هستند. آن‌ها با یکدیگر خانه‌ای را اجاره می‌کنند و با هم زندگی می‌کنند. هر یک از این پنج نفر، شخصیت متفاوتی دارند و در هر قسمت با ماجرای تازه‌ای روبه رو می‌شوند اما در نهایت با کمک هم بر مشکلات غلبه می‌کنند. در حقیقت داستان سریال درباره مسایل اجتماعی، روابط شخصیت‌ها و اشاره‌هایس به زندگی هر یک از آن‌هاست.

این سریال تاکنون از شبکه‌های مختلف تلویزیون از جمله تماشا و آی‌فیلم روی آنتن رفته است.

چندی پیش مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در گفتگو با صبا از ساخت فصل جدید «روزگار جوانی» خبر داد و گفت: این مجموعه جدید قصد دارد نسل دانشجویان دهه ۸۰ را نشان بدهد.

همچنین بیوک میرزایی نیز چندین پیش در گفتگو با صبا به این نکته اشاره کرده بود که برای بازی در فصل جدید سریال «روزگار جوانی» دعوت به کار شده‌ است.

حال شنیده‌های خبرنگار صبا حاکی از آن است که فصل جدید این مجموعه در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و قرار است پیش تولید آن به زودی آغاز شود.

همچنین قرار است اصغر توسلی کارگردان و تهیه‌کننده ۲ فصل پیشین «روزگار جوانی» فصل جدید این مجموعه را بسازد اما تهیه‌کنندگی این اثر برعهده سپهرمحمدی خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که فصل سوم این مجموعه که قرار است در ۳۰ قسمت برای شبکه پنج سیما تولید شود با نام «روزگار جوانی» ساخته خواهد شد یا نه.

اگرچه که فصل سوم «روزگار جوانی» قرار است در ادامه فصل قبلی ساخته شود اما هنوز خبر قطعی از حضور بازیگران فصل‌های گذشته در دست نیست.

باید منتظر ماند و دید فصل سوم این مجموعه که قرار است پس از ۲۰ سال ساخته شود، می‌تواند مانند ۲ فصل قبلی خود در جذب مخاطب موفق عمل کند یا نه.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز